Så himlans trevligt!

Idag har varit en bra dag. Min "syster" Emelie och hennes sambo Johan var ju här i några timmar på eftermiddagen och vi åt först en jättegod paj och sen fikade vi lite. Det var så himla kul att träffa dem, det blir allt för sällan och vi hade massor att prata om :o)
De har nyss varit i New York och där hade de handlat en födelsedagspresent till Emilia. Så fint paket, det var som på film, en fin box med texten "Ralph Lauren" på, rosa textilband runt om och som Emilia själv knöt upp. När vi lyfte på locket så var inneållet inslaget i fint silkespapper och längst in i detta tjusiga paket så låg en supersöt tjejpiké i rosa. Jättefin :o)
Micke tog en bra bildserie när hon öppnade sitt paket.




Tack så mycket Emelie och Johan för en trevlig eftermiddag :o)

Igår invigde ju Emilia sin lilla pool som hon fick i 1-årspresent och så här såg det ut.


Och innan läggdags var det dags för lek och plask inne i tvätthon i tvättrummet. Så smidigt att hon fortfarande får plats i tvätthon, behändig höjd :o) Plaska tycker hon om, det var blött överallt igår och vi passade på att olja in huvudet rejält och kamma på skorv med en tät kam. Kolla in den fina frisyren...

Plaska är riktigt kul!

"Jag kan kamma själv mamma!"


Nu var det slut med bilder idag och snart ska jag gå och sova, är trött idag. Imorgon ska Micke på svensexa och jag och Emilia är själva hela dagen, får se vad vi hittar på. Ska nog kika lite på Victorias bröllop tror jag. Det är ju inget som händer varje dag precis.

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gud så söt hon är!!:)

2010-06-18 @ 23:59:13
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0