Man smälter ju!

Igår så blev så imponerade av Emilia, hon lär ju sig nya saker varje dag och allt hon gör tycker vi är hur charmigt som helst. Men igår blev vi överaskade. På morgonen när Micke kom hem från jobbet och hade duschat så kom han in med Emilia till vårt sovrum, hon satt på golvet och pysslade lite och kröp fram till mitt sängbord. På den undre hyllan ligger det lite små saker, min gamla telefon (har av någon anledning stannat där, fråga inte varför) och ett suddigum och ett par pennor. Detta plockade hon med en stund och när hon tog telefonen så sa jag "Nej, lägg tillbaka den där den ska vara" varpå hon lägger den fint på hyllan. Sen tog hon suddigummit och pennorna och jag sa ungefär samma sak igen och till vår stora förvåning så lägger tillbaka dessa saker också. Hon tyckte nog det var roligt för hon tog sakerna igen och la tillbaka dem när vi bad henne. Både jag och Micke blev så stolta och hon var så söt så vi smälte båda två.

Nu ligger Emilia och sover lite och jag ska snart fixa lite lunch, sen ska vi iväg till tandläkaren och hoppas det går bra.

Jag har förresten provat epilatorn idag, benen går ju bra för dem har jag epilerat tidigare, men jag passade på att ta bikinilinjen också och %¤&%#!&%&%¤ vad ont det gjorde. Och det blev alldeles rödprickigt och flera ytliga blodkärl som gick sönder så det är tur jag inte ska gå på stranden det närmaste.

Jag blev så glad igår för jag har blivit beviljad 10 stycken KBT samtal av vårdcentralen. Vet inte när jag ska gå, men troligen efter sommaren då man ska gå alla i följd utan längre uppehåll. Känns super att de har beviljat det och hoppas verkligen det kan hjälpa mig att må bättre, är så trött på all ångest nu så ni anar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0