Jag älskar sommaren!

Tänk om det kunde vara sommar året runt, soliga sommardagar med lagom värme och massor med grönska och blommor. Det är så underbart med sånna här dagar. Jag och Emilia har suttit ute på balkongen och njutit på förmiddagen, nu ligger hon och sover middag.

Jag sitter här och funderar över vad vi ska hitta på i sommar. Jag vill gärna åka iväg någonstans och bo på något mysigt vandrarhem eller så och kunna njuta av lugnet. Vi har funderat på Stockholm, Varberg eller Lysekil. Men Stockholm vet vi inte riktigt nu längre, känns som det blir så dyrt och Emilia har ju inte så mycket ut av ett besök där uppe när hon är så liten. Lysekil kommer det garanterat bli, men då bor vi hos Micke's föräldrar i deras vagn på camping. I Varberg var jag alltid varje sommar när jag var liten och det är ju en riktig sommarstad med mycket bra bad och så för de små. Man kan åka till Träslövsläge och äta glass och gå och titta i hamnen. Kikade runt lite igår på nätet och det verkar finnas ganska många bra alternativ till boende där nere. Men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0