Hipp hipp hurra idag är det Jennie's födelsedag!!!

GRATTIS!!! En av mina äldsta vänner fyller idag år och jag ringde för att säga grattis, vi pratade i 2 timmar om allt möjligt. Vi har inte pratat på jättelänge så vi hade mycket att ta igen, det var såå trevligt. Alltid lika kul att prata med Jennie för vi tycker så lika om så mycket.

Vad ska jag göra nu då?? Deklarationen är ÄNTLIGEN inlämnad, fick i sista stund ändra några små saker men nu är det klart för denna gång. JIPPI!! Nu ska jag vila lite från alla siffror och sen ska jag bokföra för detta året så jag kommer i fas. Det är ju inte så mycket och nu vet jag hur jag ska göra. Hoppas nu bara jag har gjort rätt så de inte söker upp mig och slår mig på fingrarna. Moahahaha!

Nu vaknade lillstumpan, funderar på att åka iväg och köpa lite smått till kalaset i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0