Ett stort flöde av alkohol!

Ja idag har alkoholen flödat här hemma, men vi har inte druckit utan jag har hällt ut det i vasken. Tre flak med öl och cider har jag hällt ut. Alkoholmissbruk tänker du! Nej, gammal alkohol säger jag. Vi köpte så mycket till bröllopet och vi dricker inte cider varken jag eller Micke och ölen vara folköl och detta har bara stått nere i pannrummet och samlat damm. Men nu är det väck!

Har varit och handlat på MAXI idag, tyckte inte jag handlade alls mycket men ändå blev det dyrt. Köpte en riktig picknick-filt och så fick jag med en kylväska från Findus när man köpte 6 stycken varor från dem. Super bra!

Emilia hade svårt att somna ikväll, blev lite sent i säng och hon var nog övertrött, bara grät och grät.

Nu ska jag sova, trött trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0