Då var man brunsprayad...

Köpte mig en solspray som jag fick hem med posten igår. Spännande tänkte jag som är blekare än ett lik. Provade att spraya lite på benet imorse och det blev ju bra så nu ikväll efter att Emilia somnat tog jag mig en dusch och skrubbade huden noga och smorde sedan in mig med en primer som jag köpte i samma serie och sen började jag spraya. Inte så lätt att göra det själv och komma åt bra i alla vinklar och vrår så om jag gör det någon mer gång får allt Micke sköta sprayandet. En flaska ska räcka till 3-4 helkroppsbehandlingar, yeah right, inte om man sprayar som jag gjorde idag vill jag lova, men det är väl en sak man lär sig med tiden kanske.
Sagt och gjort, nu sitter jag här solsprayad och är glad att det inte är dag och jag behöver går ut för jag ser för himla rolig ut. Knallbrun fläckvis och jag hoppas verkligen att det inte blir så när jag duschar av mig överflödet imorgon bitti. Dessutom är undersidan av mina fötter brunare än brunast trots att jag stod på en blöt handduk. Hoppas det går att fila bort.

Börjar fundera på om jag får förlika mig med tanken att leva som likblek resten av mitt liv...

Annars har jag varit hos läkaren idag och ska få remiss till en KBT-psykoterapeut, efter läkarbesöket var jag hos min överlevnadscoach och sen åkte jag hem och satte igång att baka kakor. Fyra sorter blev det och nu kom jag på att jag skulle ju gjort i ordning tårtorna så det fick dra sig till imorgon, men det får gå ändå.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att jag vaknar imorgon, tar en dusch och är vacker brun. Men det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0