19 juni 2010 en dag att minnas!

Nu har jag stängt av tv:n och krupit ner i sängen. I nästan 12 timmar har jag tittat på tv nu. Jag som inte skulle titta alls... Men jag kunde inte slita mig. Jag har ju ändå följt Victoria så länge jag kan minnas, jag har sett alla program när hon stöpt ljus och stoppat korv, när hon lärt sig cykla och firat födelsedagar. Så det var kul att följa henne även denna stora dag. Jag har gråtit flertal gånger för det har varit sååå fint och jag har tänkt tillbaka på mitt eget bröllop. Dagens höjdpunkt måste jag säga, var nog ändå prins Daniels tal till sin fru. Det var så fint och fyllt av värme, jag blev verkligen rörd till tårar. Emilia har även på kronprinsessans och Daniels stora dag tagit sina första steg med gåvagnen. Som sagt, en dag att minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0