1-årskontroll på BVC!

Igår var jag i farten må ni tro. Jag tvättade bilen och den blev så fin och sen tvättade jag altanen och utemöblerna och nu ska det bara oljas. Högtryckstvätten fungerade super. Igår kväll var jag så trött så jag somnade nästan i soffan när jag låg och kikade på film.

Imorse sov vi länge, 9.45 gick vi upp och åt en sen frukost. Ingen sol ute idag och lite kyligare väder så idag fick balkongdörren vara stängd. Resten av förmiddagen tog vi det lugnt, Emilia satt och spelade på sin xylofon som hon fick i present.


Hon tycker den är jättekul att spela på och hon kan hålla på jättelänge, så söt. Hon sov lite innan lunch och sen var det dags att gå iväg till BVC. Väga och mäta och 1-årssprutan och läkaren lyssnade och kände. 8415 gram och 72,8 cm lång så hon följer sin kurva perfekt. Men vad det gjorde ont med sprutorna och arg blev hon men det gick över rätt snabbt. När vi kom hem igen så blev det lite mat och lek och nu ligger hon och vilar lite igen. Jag ska snart fixa lite mat till mig och Micke och väcka honom sen ska vi åka och handla lite. Åker nog hela familjen och handlar idag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0