Trötter här!

Igår var det lugnt här hemma, jag och Emilia var ute på baksidan och gick och utforskade litegrann och hälsade på grannen och deras hund. En rottiskille som är så söt och viftar på hela kroppen när han ser oss.
När Micke kom hem från jobbet åkte vi till MAXI och handlade och sen slappade vi resten av kvällen. Idag har det varit lugnt också. Emilia går omkring med sin gåvagn här inne och tycker det är superskoj. Efter Emilia vaknat efter vilan så åkte jag, Emilia och Åsa bort till "Sköna hem" och kollade lite, de har utförsäljning för de ska byta lokaler, men vi hittade inget direkt.

Micke's bror var här en sväng förut och nu sitter Micke och kollar på fotboll och jag sitter här. Ska snart sova. Orkar inte skriva mer idag, kommer mer imorgon...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för allt gumman<3 (Linus skrattar som f*n nu när jag skriver)

2010-07-07 @ 07:03:33
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0