Stan dag 1, stan dag 2 och stan dag 3...

Nu får det nog räcka med besök inne i stan. Tre dagar på raken har jag varit inne i stan nu. I tisdags träffade jag ju Iréne, igår var jag och Micke hos vår fotograf och beställde bilder på Emilia från hennes fotograferingar och sen var jag och Emilia kvar på stan och åt lunch på Presto och gick och kikade lite i affärer. Och idag så skulle jag in och klippa mig hos Jenny kl. 09.45 så då blev det en tur idag med. Åsa åkte med in till stan idag och underhöll Emilia under tiden jag klippte mig. Emilia lekte med massa grejjer och sa "tack tack" när Åsa gav dem till henne. När jag klippt mig så gick vi och kikade lite i affärer och sen började vi leta efter lunchställe. Kollade Presto och Gräddhyllan men de hade inget som föll oss i smaken så vi gick ner till Riviera. Jag och Emilia åt laxfilé med potatis och apelsin- och rosmarinsås, mmmmmm vad gott. Åsa åt kyckling med potatis och rödvinssås. Nu är jag nyss hemkommen från stan och dricker en kopp kaffe.

Igår var jag och Åsa iväg på kvällen till en liten butik som heter "Rutans interiör" som bara har öppet några timmar i veckan. Där finns massor med fina barnsaker och inredningsprylar i "Chabby shic" stil. Köpte en sån här doftpåse, men hittade massor med fint som jag ska fundera på att köpa senare. Sen åkte vi en sväng till Coop och jag köpte kött som vi ska grilla på fredag. När vi kom hem färgade jag ögonbrynen och sen slappade vi mest.
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, Emilia ligger där nere och jollrar, ville visst inte sova mer.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för igår&idag!!Jättekul!!

2010-07-01 @ 14:29:33
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0