Sjunde tanden den 22 juli men var är solen och värmen?

Nej nu är jag less på det här kalla trista vädret. Vart är solen och värmen? Sitter här med långbyxor och fleecetröja och ändå. Men man får väl se det positivt att det i alla fall inte regnar. Vad gör man då i sånt här väder? Inte vet jag, kom gärna med förslag! Emilia har i alla fall fått sin sjunde tand och hon står bättre och bättre för var dag som går. Något mer bad har det inte blivit på grund av vädret. Nu ligger hon och sover men vaknar nog snart. Jag ska ta något att äta och dämpa min hunger. Tjingeling. Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Du ser=) Sa ju det, att hon skulle hinna ikapp snart=) Aston har sin 8 på G.. Men liksom, det stannade ju av där efter 7 typ.. =)

2010-07-27 @ 23:19:31
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0