Jag flyter iväg...

Det är sååå varmt, jag älskar sommar och värme men det är lite jobbigt när man svettas så man flyter iväg.

Fick fläkten till datorn idag, men det hjälpte föga. Dessutom var den inte alls vad jag förväntade mig, väldigt vek om man ska säga så. Så den åker tillbaka dit den kom. Ska se om vi ska lämna in datorn för att göra rent den från damm och se om det hjälper. Ska fundera lite på det.

Nu ska vi snart åka och handla lite. Ska till Elgiganten och köpa oss en sån där minidammsugare, Ergo Rapido, de hade superbra pris på den där. Så ska vi handla lite på MAXI och jag ska kolla H&M om de har några bra luftiga linnen, behöver komplettera garderoben lite.

Shillevipp flipp så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0