En stund över...

Först vill jag börja med att skriva GRATTIS ASTON PÅ 1-ÅRSDAGEN!!! Fast en dag försent. Det var igår du fyllde, men jag kunde inte blogga då så därför får jag skriva idag istället.

Sen vet jag inte vart jag ska börja, vi har gjort massor den senaste veckan. Lite lättare nu att vara iväg på semestern när vi inte har någon hund att vara låsta vid. Vi håller till i stugan en hel del och det är skönt. Man slipper tänka på alla måsten och kan bara slappna av. Vi har badat och vi grillar och äter gott, solar, läser lite och umgås. Igår var det regn och då åkte jag, Micke, Emilia och Moa (Micke's kusin som är 7 år) iväg på en liten tur. Vi åkte till Sörgården och tittade på deras lilla loppis och där hittade vi två fina lampfötter som vi ska måla vita, 49 kronor styck. Sen åkte vi till en butik som heter Förr & Nu och där fanns det massor med fina saker. Vi köpte tre små gosehundar, en till Moa, en till Molly och en till Maja. Sen var vi och handlade lite snabbt på ICA.

Idag ska vi på kalas till Aston och sen blir det grill ikväll.

Finns säkert massor mer att skriva, men jag orkar inte just nu.

Hoppas ni har det bra i sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0