Utflykt till Tibro.

Idag har jag och Emilia varit i Tibro. Vi åkte iväg efter frukosten och när vi kom fram hämtade vi upp Louise och åkte direkt och parkerade på torget och gick till café "Syster yster". Där beställde vi in varsin grillad smörgås med sallad, det var så gott. Jag tog en med briost och salami, mums. Sen köpte jag mig en kaffe latte och värmde Emilia's medhavda mat så hon fick äta. Hon charmade nog varenda människa där inne på caféet.
Efter lunchen så åkte vi hem till Louise mamma och pappa och tog en kaffe. Louise mamma är så snäll och hon blev jätteglad att få se Emilia och tyckte hon var så söt. Sen bar det av hemåt igen för att laga mat och äta middag, så nu är det klart och nu kan vi bara ta det lugnt.

Får se hur Emilia klarar kvällen nu eftersom hon inte sovit mer än resan till och från Tibro som tar ca 30 minuter enkel resa. Kommer nog somna gott ikväll hoppas jag. Igår kväll ville hon verkligen inte somna, hon låg där nere och kastade nappen och gapade för full hals och när vi kom in till henne skrattade hon bara, men till slut somnade hon.

Nu ska jag snart sätta mig och läsa en stund. Har läst klart alla Hamilton-böckerna och läser nu andra delen i serien om Eragon. Den är så himla bra, det är svårt att sluta läsa. Har den på ljudbok också så jag var tvungen att ta med den och lyssna i bilen idag, så två kapitel betades av under resan.

Kärlek till er alla! Ikväll är det Let's dance :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0