Noll koll

Nu har jag gjort mig och Emilia redo att åka till en kär vän och hennes lilla son och äta lunch och umgås, ska bli så roligt, det var allt för länge sen vi träffades.

I eftermiddag ska vi till fotografen. Vi har även en tid där på fredag. Jag har hela tiden trott att det var idag vi skulle ta kort på Emilia (hon fick det i dop-present) och att vi på fredag skulle dit för att välja ut bröllopsfoton. Men igår blev jag osäker eftersom jag inte hade skrivit vid tiderna vilken som var vilken. Så jag ringde och frågade förrut och idag ska vi kolla på bröllopskorten och fota på fredag. Så nu har jag koll på läget. Man kan ju inte hela tiden ha koll på allting.

Nej, dags att gå ut i vintervärlden och skrapa isen av bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0