Natten var lugn...

Emila har än så länge inte fått någon reaktion av sprutan igår, hon har sovit gott i natt och det har jag med.

Jag kom i säng rätt sent igår för jag påbörjade ett nytt litet projekt. Har länge tänkt att jag ska börja sticka lite men det har inte blivit av, men igår så köpte jag garn till ett par benvärmare till Emilia och igår kväll framför Robinson så gjorde jag slag i saken och lockade fram gamla kunskaper i stickning. Jag har nog inte stickat sen grundskolan tror jag. Att lägga upp maskor och sticka räta maskor var ju inga problem, men aviga maskor satt längre in i kunskapsbanken, men jag fick nog till det till slut. Satt bara och provstickade igår, försökte komma underfund med resårstickning och mosstickning och allt vad det heter. Ska fortsätta idag när jag är lite piggare. Återkommer med resultat :o)

Nu ska vi äta frukost! I'll be back!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Linus sov oxå jättebra men han vakande imorse med 39,2 i temp:( Så han har varit ledsen större delen av dagen. Skönt att Emilia klarade sig!!:) Puss

2010-01-29 @ 20:45:39
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0