Lördag, kväll, ingen Micke...

Här sitter jag alldeles ensam. Emilia har somnat för natten och Micke är och träffar sina killkompisar, de skulle umgås och dricka lite öl ikväll, nästan alla är samlade och det är inte så vanligt eftersom några har flyttat från Skövde.

Jag har gjort i ordning lite dip och skurit upp lite grönsaker och ska krypa ner i soffan och kolla på Robinsson. Blir kanske ett litet glas vin sen, det är ju gott.

Idag har vi inte gjort så mycket, Micke har umgåtts med Emilia och jag har plockat lite i mitt kontor. Det är ju inte så mycket till kontor just nu eftersom det är belamrat med massa bråte, men nu blev det liiiite mer ordning så man kommer in där, fortsättning följer. Sen lagade vi mat, helstekt fläskfilé, potatis och sås, mums vad gott.

Har inget vettigt att skirva idag tror jag.

Kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0