Jag lider av svårbotlig kladdångest!

Emilia börjar väl komma i den åldern nu när det är dags att få kladda med maten själv. Detta känns jättejobbigt för mig då jag INTE tycker om kladd. Det blir ju liksom inte bara kladd runt munnen, det kommer ju bli kladd både högt och lågt  på Emilia och i köket och säkert på mig och Micke med.
Så fort det inte är matdags så tänker jag att W.T.F det är väl bara att låta henne kladda bäst hon vill, vi får köpa nåt skydd för golvet och haklapp har hon ju. MEN när vi sitter där vid bordet med mat på tallriken så kommer ångesten krypande. Jag vet ju att det är en period som hon behöver gå igenom, men varför ska det vara så svårt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0