Jag funderar seriöst på att raka av mig allt hår på huvet!!!

Överallt alla dessa hårstrån. De kommer från mitt huvud och de är hur många som helst. Att jag ens har några hårstrån kvar på huvet är ju ett under. Jag är så sugen på att bara raka av allt och slippa detta fällande. Problemet är bara att jag troligen skulle se för jävlig ut i rakat huvud så därför kommer jag inte göra det utan jag får fortsätta vara tokig. Vet inte om det beror på att jag ammar men jag hoppas det förd å blir det väl bättre när jag slutat amma vilket jag förmodligen kommer göra snart.

Kommentarer
Postat av: Lina

funderar med på att raka av de :@

2010-01-24 @ 20:58:36
URL: http://linaekesrydh.blogspot.com
Postat av: Elin

De e för att du ammar, jag fällde som tusan, blev tokig, men de slutar när du slutar amma!! =)

2010-01-25 @ 12:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0