Inga störtfloder som jag trodde.

Har slutat amma Emilia på kvällen nu så nu får hon gröt istället. Jag var bergsäker på att jag skulle vakna mitt i natten och vara sjöblöt och ha sprängfyllda bröst, men icke. Inte än så länge i alla fall, hon har inte ammat på två kvällar nu. Hon ammar nu bara på morgon och förmiddag och äter sedan två lagade mål mat och ett mål gröt och det verkar fungera bra. Har gett lite mjölkbaserad gröt nu i två dagar också för att se hur hon tar det, än så länge har hon inte kräkts floder i alla fall, så förhoppningsvis så har allergin vuxit bort redan.

Känns lite konstigt nu att jag faktiskt kan åka iväg en kväll utan Emilia eftersom hon inte är beroende av mig som matfabrik på kvällen längre. Det kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig vid det. Rätt konstigt det där att man blir så van vid att ha någon som är beroende av en så och sen helt plötsligt så är det inte så längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0