Igår kunde jag inte komma in här :o(

Försökte flera gånger igår att logga in men det gick inte. Men idag är tekniken på min sida. Jag har faktiskt precis gått upp och klockan är strax efter 11. Jag har visserligen inte sovit till nu men legat och myst och busat med Emilia. Kaffet är på gång i köket, det luktar så himla gott och det ska bli gott med en kopp kaffe. Micke ligger fortfarande och sover, han ska jobba natt i två veckor nu.

Igår började vi fixa lite i Emilia's rum, satte upp rullgardiner och sen kom vi inte längre för Micke's mamma och pappa kom på besök och fikade lite. Ska fortsätta med hennes rum idag tänkte jag.

Men nu ska jag hämta lite kaffe, kommer tillbaka senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0