Idag har det varit lugnt tempo.

Har inte gjort många knop idag. Suttit uppkrupen i soffan och myst med Emilia mest hela dagen. Haft värmeljus tänt och tjocktröja för det är kyligt här inne. Vi har nämligen en fläkt som sitter på taket som är gemensam för vår radhuslänga, den hjälper till att hålla grundvärme inne, men den har gått sönder och då har temperaturen sjunkit här inne.

Emilia ligger i sängen och kommer inte till ro, gnäller och vill INTE sova. Var samma sak igår. Har vart lite si och så med sömn och mat dagtid i två dagar nu för vi försökte lägga om tiderna, men det får vi vänta med för det funkar inte alls, så vi får gå tillbaka till "gamla" vanor.
Det känns konstigt att hon inte kommer till ro lilla stumpan, vi har ju tidigare bara lagt henne i sängen, stoppat om henne och pussat godnatt så har hon somnat på två sekunder. Så är det inte nu, men så är livet.

Snart ska jag gå och lägga mig och läsa lite. Natti!

Kommentarer
Postat av: smaragd

Gulle dig, saknar dig också!!! Vill du komma o luncha ngn dag? Andreas jobbar dag, så jag e hemma själver på dagarna! Vi mår bra, men jag har haft väldigt mkt ont ett tag nu:( Imorse vaknade jag av Andreas klocka för att upptäcka att jag knappt kunde röra mig, för att det gjorde så otroligt ont i ryggen:( Less på detta nu, men måste lära mig att jag aldrig kommer bli smärtfri.. Inte det lättaste!



Kul att du gillar bloggen:D På ämvägar har jag fått höra från vissa att jag skriver rått, jag vet inte, tycker jag bara skriver =) men men det e väl deras probs:P



Pussa lillfröken från mig o Aston.. Hör av dig om du skulle vilja ha lunch ngn dag!



KRAM

2010-01-11 @ 11:09:21
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0