Hur kan det vara möjligt?

Agneta Sjödin åker ur Let´s Dance!!! Ja, hur är det möjligt??? Hon dansade ju jättebra. Trodde verkligen att hon skulle vara kvar till slutet, men ack så fel jag hade. Stefan regerade på dansgolvet igår, riktigt bra var han och Mattias och Claudia var också superduktiga. Och någon som är över förväntan är Gudrun, har haft lite svårt för henne tidigare, men det är ju politikersidan man sett. Nu ser man ju henne i en så annorlunda miljö och jag tycker hon är störtcool.

Nog om det, jag kollade på en underbar film igår med, spelade in "underbar och älskad av alla" när den gick innan jul. Sen har det inte blivit av att jag sett det eftersom Micke inte vill se den. Men igår så passade jag på och den var riktigt bra. Skrattade så åt många scener och hon spelar ju så himla bra.

Nu är Micke iväg och slänger skräp på tippen, samlar på sig så mycket skit som bara blir stående så nu gjorde vi en rensning. Sen ska vi fixa lite innan vi gör oss iordning för att åka till hans mamma och pappa på kalas. Hans mamma fyllde 60 år för några dagar sen så idag blir det smörgåstårta, mums vad gott.

Och ikväll är det Robinson final!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0