Har haft mycket trevligt besök idag.

På förmiddagen idag kom min kära vän Åsa hit med sin son Linus som är 2 månader äldre än Emilia. Jag och Åsa pratade och barnen var helt fascinerade av varandra. Linus är bara så himla mysig liten grabb, så snäll och försiktig och han tyckte det var superkul när jag tog fram kameran, då kom han fram till mig och klättrade upp på mig.
Vill bara säga tack Åsa och Linus för att ni kom hit, det var supertrevligt. Du är en underbar vän, vi är så lika och vi förstår varandra så bra. Alltid lika roligt att prata och umgås med dig, måste bli oftare bara när vi bor så nära.

Nu ligger Emilia och sover och jag har hängt lite tvätt. Ska ta och förbereda lite mat till Micke kommer hem. Blir potatis, bruna bönor och fläsk mums mums.

Ska nog ta och greja lite här hemma sen, hoppas Micke har lust för det med bara.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack själv min underbara vän<3 Alltid lika roligt,trevligt och mysigt att träffa er:) Är så glad över att ha dig i mitt liv!!!

2010-01-19 @ 07:52:05
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0