¥ψ#∂∞%φ§€

Det gör mig så in i h-vete förbannad när folk skriver i forum på internet och hoppar på människor som har andra åsikter än de själva. Det är påhopp som IRL hade klassats som grov mobbing! Tycker det är patetiskt att vuxna människor använder nedvärderande ord och förminskar människor som de inte känner. Jag får f-n ta mig ont i kroppen när det händer. Varför inte bara skriva vad man har för åsikt, skriva sina argument, acceptera att vi tycker olika och nöja sig med det utan att kalla varandra för både det ena och det andra!?
Visst vore det lätt för mig att bara trunta i att vara inne på dessa forum, men jag är där för att jag tycker det är roligt att "prata" med andra i min situation och får tips och råd och diskutera på ett vuxet sätt. Visst kan vi alla skriva fel saker på ett forum, det har säkert jag med gjort, men det får ju finnas gränser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0