En fredag kväll, en lördag och nu söndag

Tiden går fort. I fredags fixade jag med nya datorn och på kvällen blev det Let's Dance såklart. Oh vad sugen jag blir på att lära mig att dansa när jag kollar på dem, det ser så himla kul ut. Försöker få med Micke på kurs, men det går trögt.

I går va Micke iväg och köpte DVD skivor för att kunna göra återställningsskivor till datorn. Till middag åt vi oxfilé och supergod potatisgratäng och sen åkte vi hem till Micke's morfar och firade honom på sin 80-årsdag. Emilia's kusin Maja var där, hon är två år och fullkomligt avgudar Emilia. Hon kallar henne för Ella och pussar och kramar på henne hele tiden. Hon försökte mata Emilia med choklad, bulle, vindruva och tårta. Så det gällde att vara vaksam för rätt som det var så kom Maja med en bit bulle i handen och "tryckte" in i Emilia's mun.
På kvällen åt vi chips och dip och kollade först på Expedition Robinsson och sen Stjärnorna på slottet som vi spelat in.

Idag har vi städat lite och tagit det lugnt i övrigt. Åt middag för en stund sen och nu blir det väl lugnt resten av kvällen.

I'll be back!

Kommentarer
Postat av: smaragd/ Michaela

TACK för grattis idag =) Inga pengar på mobilen så kunde ej svara.... Tack så mkt!! kram

2010-01-17 @ 21:58:55
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0