Det där med minnet...

Vad är det för dag idag? ......................... Torsdag ja, var tvungen att fundera lite, hänger inte riktigt med när man går hemma och är ledig. På fredagarna brukar Micke säga "Oh älskling vad härligt, nu är det helg!" Han är ju ledig och hemma och tycker det är underbart medans skillnaden för mig är att Micke är hemma, TV-tablån ser annorlunda ut, det kommer ingen post och ja i övrigt så är det som vanligt för mig. Det ska ammas, bytas blöjor, matas, nattas, tvättas, torkas kräk, lagas mat, diskas osv. Ni som är mammalediga eller har varit känner igen det antar jag eller? Är det några mammalediga som läser bloggen tro? Vilka är ni som läser? Lite nyfiken blir man ju faktiskt.

Emilia var för söt igår, eller ja hon är ju ALLTID söt, men igår var hon extra söt när hon åt gröt och vi åt middag så satt hon och fnittrade HELA tiden, men vi vet inte åt vad. Såg för jädra skön ut :o)

Måste lägga in ett kort och visa Emilia när hon ligger under babygymmet, hon har nämligen tagit det här med babygym till en helt ny nivå. Hon flyttar omkring det och utövar tyngdlyftning och ligger bokstavligt talat under gymmet och så måste man ju smaka på det också. Kolla ska ni se.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag läser din blogg och är också mammaledig!! Mina dagar ser precis ut som dina plus att jag har en storasyster som är dukigt på att stöka!

2010-01-07 @ 13:11:35
Postat av: Åsa

Jag läser ju:) Och jag är mammaledig;P

2010-01-07 @ 13:44:00
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0