Då var det igång igen!

Let's dance! Yes yes yes, jag älskar detta program och jag blir sååå sugen på att dansa, visst ser det enkelt ut!? Jag tycker startfältet i år är starkt med ett undantag, Willy Björkman från "Bygglov"! PINSAMT är mitt betyg på honom. Han är en supergó gubbe i snickarbyxor, men i danceoutfit? Nej vet du vad!! Men det kommer ju bli som tidigare säsonger att han kommer hänga med i flera veckor precis som t ex Lasse Brandeby och Carl-Jan Granqvist gjorde. Det är trist tycker jag, rösta ut de som inte kan dansa. Tror knappast att Willy kommer att göra några framsteg i dansens värld. Är jag hård? Då må jag va det för jag säger vad jag tycker.

Claudia Galli var ju superduktig, riktigt imponerad är jag. Och så har vi ju killen med högst charmfaktor, Rabih. Jag har aldrig sett maken till charmigare människa, vilket smile den killen har, jag bara ler när jag ser honom. De var duktiga hela högen ikväll utom tidigare nämnd Willy då :o)

Nu ska jag sova, det är en dag imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0