Då var det handlat för kommande veckan.

Skönt när det är avklarat tycker jag. Brukar ta alldeles för lång tid när jag handlar. Jag är sån där människa som inte bara kan åka till mataffären, snabbt plocka det som står på listan och sen åka hem igen. Nej, jag ska minsann gå där och titta på massa andra saker och vända och vrida på dem, jämföra priser, fundera lite till och så vidare och så vidare. Tur inte Micke är med när vi handlar för då skulle han bli tokig ha ha.

Ska vi göra idag då? Micke's pappa kommer hit sen och ska hjälpa till lite i köket, det där sista plocket med täckskivor och lister och så. Jag ska snart äta lite lunch, det skriker i magen av hunger. Emilia ligger i sin säng och ska sova lite innan hon ska ha lite mat. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på, den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0