150 gram hamburgare med bröd och pommes

Det har vi ätit precis, sååååå gudagott. Nu står kaffet och väntar också. Orkade inte laga mat idag för vi var ju hos fotografen och valde ut bröllopsbilder för framkallning. Tyckte det var dags nu, 1 ½ år efter bröllopet. Bättre sent än aldrig. Sjutton bilder blev det som vi ska sätta in i album. Jag ska göra scrap booking i ett album som vi fick i bröllopspresent.

Vi trodde ju att alla bilderna som togs på bröllopet kommer ligga kvar hos fotografen, men de bilder som vi inte framkallar nu tar de bort!! Vi betalade 2900 kronor för fotograferingen och 2500 kronor för bilderna vi framkallar nu, snacka om att de tjänar pengar. Men men, vad gör man?

Var och åt superdupergod lunch hon min kära vän Michaela förrut. Levergryta med ris och det var såååå gott, längesen jag åt lever, tack Michaela :o) Emilia och Aston fick också mat, men inte levergryta, det får de när de blir lite större sen, Aston är ca 1 ½ månad yngre än Emilia. Söta söta Aston är en riktig goding, han tycker om att hoppa :o) De låg en stund på golvet och kivades om en bok, Emilia putte boken i pannan på Aston, men lika glad var han för det. Jag och Michaela satt och pratade om det mesta. Var supertrevligt, synd att tiden går så fort bara. Vi får göra om det snart igen.

Kommentarer
Postat av: smaragd/ Michaela

Hehe ja, fast det e klart, bra Emilia att du visar var skåpet skall stå:P O Aston var en duktig kille som hade överseende med dusten av boken, antagligen för att det var just söta E som nockade han:P Dem verkade ha skoj iaf. TACK själv kära du! Men du anar inte vad jag lyckades med, resterande av grytan blev sönderbränd (F*CK) hade när jag gått förbi elelr så lyckats sätta igång plattan, så den stod på meööan 0-1ans värme, när Andreas kom hem sa han att grytan var lite väl mörk.... ÖÖÖHHHH JAAAA vad faen liksom. Den har ju antagligen stått på sen vi åt ju, o han kom hem o upptäckte detta ca 1600. INGEN levergryta kvar att äta då. SUCK så klantigt. Men men =)



Tack igen! Hade så trevligt!

2010-01-14 @ 23:10:11
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0