Vilken dag...

Vaknade i morse med huvudvärk, Micke kommer hem från jobbet och vi pratade lite om det vi pratade om igår men vi kom ingen vart så vi får väl se om vi kan reda ut det sen när han går upp. Emilia har vaknat på fel sida idag och skulle bara ligga på mage på skötbordet och då är det ju lite svårt att byta blöja, sen fortsätter dagen med att Emilia hade svårt att somna på förmiddagen trots att hon är trött. Jag lät henne då ligga i sin säng och gnälla eftersom hon brukar somna så småningom. Men efter en liten stund kommer Micke upp och har inte sovit en blund sen han gick och la sig så då fick jag SUPERDÅLIGT samvete och tog med Emilia upp så det blev inget sova för henne. Efter att hon ätit lunch så satt hon på golvet och tappade balansen framlänges och slog i näsan och grät som en stucken gris och var super duper trött så efter att ha tröstat henne och bytt blöja så somnade hon äntligen gott. Nu sitter jag med en god kopp kaffe och försöker koppla av lite men det är svårt. Massor med tankar som snurrar att jag känner mig dålig som mamma och så vidare. Det är en sån dag idag tydligen. Försöker verkligen stoppa de där negativa tankarna men det är såååå svårt ibland.

Kommentarer
Postat av: smaragd/ Michaela

massor av styrka till dig o ett trollslag som tar bort dumma tankar <3

2010-02-17 @ 18:45:16
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0