Varit ner på stan och shoppat lite.

Vaknade imorse och det var tomt bredvid mig i sängen, fick lite panik först och trodde det hade hänt Micke något. Men så hörde jag att TV:n va på där uppe. Micke hade kollat på hockey i natt, först Ryssland-Kanada, somnat på soffan ett par timmar och sedan kollat på Sverige-Slovakien. Så han var inte så pigg idag när han åkte till jobbet.

Jag åkte in till stan förut och gjorde några ärenden. Jag bytte en tröja på H&M och hittade samtidigt lite kläder till Emilia. Jag var inne på Åhléns och köpte 2 sagoböcker och en badanka till Emilia och en bok till mig.


Ska köpa en jeanskjol till detta också, men den fanns inte kvar i rätt storlek inne i stan.


Två söta små sagoböcker att läsa innan Emilia ska sova och en liten anka att leka med i badbaljan.


Tredje delen i denna serie som är så underbar. Första heter "Eragon" och den andra heter "Den äldste", den läser jag just nu. Ska tydligen komma en fjärde del också. Riktigt bra böcker med mycket spänning och underbara skildringar. Rekomenderas varmt av mig.

Kollade även en runda på torget, det står ett par där och säljer garn, Micke's mormor sa att det var billigt. Men de hade inte sånt garn som jag ska ha. Jag har tänkt sticka en kofta till Emilia nämligen. Men det garnet får jag köpa någon annanstans.

Nu ska jag fixa lite middag för snart vaknar en hungrig liten tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0