Vaken nästan hela dagen dag idag.

Nu sover Emilia för natten efter att ha varit vaken nästan hela dagen. Hon sov väl kanske 20 minuter på eftermiddagen. Sen var hon så övertrött att hon bara grät och skulle absolut INTE sova. Jag är såååå himla glad att det inte är så här varje dag för då hade jag blivit tokig tror jag. Men det är väl att jag inte är van vid att hon är skrikig och när det väl kommer så blir det väldigt påtagande. Men som sagt, nu sover hon gott efter att ha badat och blivit insmord, det tycker hon om.

Själv ska jag slappa i soffan och kolla på en film innan jag går och sover. Får nog kolla lite på skidskyttestaffetten (stavas det så?) och se hur det går för dem.

Återkommer imorgon. Natti!

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

vet hur det är gumman............. När det väl slår blir man nästan tokig i huvudet.. För vi är inte vana helt enkelt! Skönt att det inte händer ofta! kram kraaaaaaaaaaaaaaam

funtade på om vi skulle träffas här ngn dag o sen ta en promme ner på stan o fika? sägs??

2010-02-23 @ 23:17:19
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0