Storhandling avklarad!

Japp, då var det klart för kommande veckan. Lång tid tog det att handla som alltid när jag handlar. Förstår inte hur jag lyckas, från att jag åkte hemifrån och till jag kom hem igen så tog det lite mer än 2 timmar!!! Då var jag visserligen in på ICA Nära och hämtade ett paket också, men det tog ett par minuter bara. Förstår inte att jag ska behöva ta så lång tid på mig. Spelar ingen roll att jag planerat väl vad som ska handlas för lik förbenat så måste jag gå och kika på massa annat, fundera lite på om jag ska köpadet märket eller något annat, jämföra priser på sånt som jag inte brukar köpa osv. Tur att jag bara handlar EN gång i veckan och att inte Micke är med för han hade fått krupp på mig :o)


Kommentarer
Postat av: smaragd/ Michaela

hahahaha:P Andreas har inget val än o följa med:D För jag klarar mig inte själv, iom tunga saker o böja sig ner till låga nivåer o så.. Stackarn, han får krupp varje gång:P

2010-02-02 @ 21:20:22
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0