Spännande...

Kunde inte låta bli att slå över på svt24 och kolla in skidskyttestafetten för herrarna. Plötsligt så vart det inte så intressant med Let's dance längre. Detta är INTE likt mig vill jag lova. Men nu håller jag alla tummar och tår för att  Björn Ferry kör en riktigt bra sträcka och skjuter bra på det sista skyttet han har kvar så kan Sverige ha ytterligare en medalj. Sen är det andra åket i slalomen där Anja nog tyvärr inte har chans på medalj men vi har ju däremot en säkrad medalj från damcurlinglaget, ska nog sitta uppe och kolla på finalen som startar 00.00 inatt.

Ha ha det är rätt komiskt att JAG är så intresserad av OS, det trodde jag aldrig skulle ske. Men så går det ju väldigt bra för Sverige med.

Vilken kväll! Rött vin och OS!!! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0