Sista träffen.

Idag har jag och Emilia varit på sista BVC-träffen på öppna förskolan. Vi pratade om språkutveckling och böcker och det var intressant. Vi var inte så många idag i vår grupp mend et var sångstund samtidigt så det var fullt med mammor, pappor och barn. Ska nog börja gå dit på sångstunderna snart, kul att komma ut lite.

Snart ska jag åka och handla mat för veckan som kommer. Jag tänkte jag ska kolla vad de har för barnböcker på MAXI och köpa några kanske. Är ju dax att börja läsa saga för Emilia innan hon ska sova nu, hon behöver lära sig att varva ner nu innan sänggående för hon ligger och studsar i sängen när vi lagt ner henne oavsett hur trött hon är. Tänkte prova att sitta en liten stund i myshörnan i hennes rum, ha henne i famnen och läsa lite ur en bok eller sjunga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0