Retligt...

Idag har jag varit och handlat på MAXI. Alltid lika roligt, eller inte!! Men det måste ju göras för ni vet väl vad man brukar säga "Äta bör man, annars... får man gå hungrig"
Vad mycket snö det ligger överallt! Det är galet men vackert. Solen har lyst här idag och det gnistrar i snön, så fint. Men med dessa snömängder så får vi väl se om det är borta till midsommar.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Satt här i lugn och ro förut och det ringde på mobilen
"Hej, jag heter .... och ringer från Tandkompaniet, vi väntar på dig!"
Jag hade alltså tid hos tandläkaren idag kl. 16.40, men jag hade skrivit upp det imorgon och blev superchockad när hon ringde. Så himla retligt. Men jag fick en ny tid istället. Sånt som händer.

Nu så ska jag kolla på TV lite i min ensamhet, Emilia sover och Micke är på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0