Projekt: stickning!

Ja, då var det dags att avlägga en stickrapport. En benvärmare är färdig, men den blev inte som jag tänkt mig så jag har nu börjat på en ny. Hoppas denna bli bättre, själva stickningen blev det inget fel på utan det var storleken som inte blev bra. Men som man brukar säga: övning ger färdighet!

Letar runt lite nu på nätet efter bra mönster på en kofta eller poncho att sticka till Emilia, har hittat några stycken. Men jag är ju inte så kunnig på stickbeskrivningar så jag får skriva ut dem och ta med dem till någon som kan färklara alla förkortningar så ska det nog gå vägen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag stickade en poncho till Alvin som blev supersöt och väldigt enkelt mönster. Kan skicka över länk och bild om det är intressant. Hör av dig via msn.

2010-02-03 @ 22:29:49
Postat av: smaragd/ Michaela

Aston önskar sig en riktigt redig stor o hög toppluva =) Svart såklart:D (Kan faktiskt sticka själv, så skojade bara)



Ett tips på mönster är faktiskt att du kolla på gengåvan, dem brukar ha en hel del!!!

2010-02-04 @ 00:00:54
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0