Proffs på att vara icke service minded?
När vi i somras var inne och skulle köpa vår babyvakt pratade vi med en ung tjej som jobbade där den dagen och frågade givetvis om skillnaden på de olika märkena och fick följande svar:
"Det är ju jättesvårt för mig att veta för jag har ju inte barn själv"
Ursäkta?!? Du jobbade var någonstans sa du?? Alltså vad är det för svar??
Detta är bara en av många gånger som vi mötts av denna okunnskap. Har vi haft sådan otur eller är det så över lag på Skövde butiken tro?!
Jag har inte varit där så många gånger men när jag var där för att diskutera bilbarnstolar fick jag jättebra hjälp och hon jag pratade med berättade att de varit på kurs en hel dag alldeles innan. Fick även bra hjälp när jag köpte bröstpump, men har även upplevt att de ibland inte riktigt har vad du kallar service mind utan mest står där bakom disken utan någon som helst vilja att hjälpa till.
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå tror jag blivit irriterad VARJE gång jag varit där!!!!!!!!! SLITER MIG I HÅREEEEEEEEEEEET
Där o in på jysk får jag inte gå med taskigt socker (som andreas säger) måste ha ätit innan:P
Det är väl precis som det är med alla butiker?? Pröva att gå in på Statoil för att fråga om vilken glödlampa du ska ha till bilen, eller gå in i en elektronikkedja för att köpa en dator, för att inte tala om klädbutikerna. Det är tyvärr det samhället vi har när folk inte är beredda på att betala för säljarens faktiska kunskap!