Micke nattade Emilia själv ikväll...

Jag är ju ALLTID med när Emilia ska somna och jag vill inte att hon ska vara van vid att jag ALLTID är med för då blir det kanske svårt om jag inte är hemma någon kväll. Så ikväll fick Micke natta henne själv. Jag sitter instängd här på kontoret och lyssnar på musik och bloggar för annars så blir det bara att jag går ner och ska "kolla hur det går". Micke kom nyss upp och rapporterade att Emilia ville minsann INTE ha någon välling. Och han hade många teorier om varför hon inte ville ha det. Men vill hon inte ha så vill hon inte.

Helt sjukt egentligen att jag har så svårt att "släppa" Emilia. Jag vet ju att Micke är lika bra pappa som jag är mamma och jag litar på honom till 1000% men det är väl det där bandet jag har till Emilia som gör att jag gärna vill ha ett finger med i spelet. Jag har väldigt svårt att höra Emilia gnälla/gråta (trots att hon är i goda händer hos Micke) och att inte gå dit och kolla läget, därför får jag ibland stänga in mig så jag inte hör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0