Men visst är det...

... mycket dåliga bidrag i melodifestivalen i år!? Men vänta lite... det är det ju VARJE år. Jag brukar inte kolla så mycket på deltävlingarna men i år har jag faktiskt kollat på båda, visserligen repriserna, men ändå. Måste säga att de låtar som gått direkt till Globen i år är faktiskt bra, det är de låtar som jag hoppats på. Hoppas det fortsätter så.

Idag så är det ju söndag, sista dagen på veckan, vilodag och allt vad det är. Micke ligger och sover för han ska jobba i natt. Jag och Emilia ska snart äta lunch, det ska bli gott.

Kommentarer
Postat av: smaragd/ Michaela

Tycker Mfestivalen borde vara som förr (när jag var yngre) EN gång men under längre tid! MYCKET bättre =)

Förövrigt, ja rätt så kassa låtar.. Som första omgången av Mfestivalen låt 2 HAHAHA.. jisses. Vad gjorde kvinnan egentligen???? Undrar hur dem tänkte där.....

2010-02-15 @ 13:06:33
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0