Medalj, medalj och slingor.

Ja vad kan nu detta ha gemensamt? Inget mer än att det är vad som skett det senaste dygnet. Igår tog Hellner och Olsson guld respektive brons medalj i OS och nu sitter jag med blondering i håret och håller alla tummar och tår jag har för att det ska bli bra slingor. Så här tjusig var jag för en stund sedan innan jag tog i färgen, visst är man söt i hättan?!



NOT SO SWEET!!!

Det stod på paketet att en förpackning räcker till axellångt hår och jag har ju inte ens axellångt hår och det var nätt och jämt att det räckte. Man ska täcka håret rikligt med färg och det kunde jag INTE göra, så vi får se hur resultatet blir. Jag kanske får bo i en mössa tills jag kan helblondera håret annars :o)

Vi ska på kalas senare idag och ikväll ska vi nog köpa Thaimat och kolla på OS.

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

hehe tjusing:P =)



När jag färgar mitt hår går det åt 4 förpackningar typ:P

2010-02-22 @ 10:00:19
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0