Lax, avokadosallad och Let's dance!

Japp, så ser min kväll ut. Det blir ett glas vin också och lite OS. Micke jobbar ikväll och det är såååå tråkigt när han har fredagkvällar. Emilia har somnat efter att ha jag läst saga och hon ätit välling.

Tänkte bara lägga ut en bild på de fina tavlorna jag har broderat till Emilia's rum. Jag ramade in dem tidigare idag. Jag köpte dem för pengar jag fick av min farmor när jag fyllde 20 år så det är ju ett antal år sedan. Den i mitten gjorde jag 1999, den till vänster förra året och den till höger har jag suttit med de senaste två veckorna. Nu ska vi köpa lite vit tavellist och sätta upp i Emilia's rum och ställa dessa tavlor på.


Ha en underbar fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så duktig du är gumman!!!

2010-02-27 @ 01:43:38
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0