Hur kan man INTE vakna??

Det är en sak som jag är väldigt förundrad över. Det är morgon och klockan är 07.20. Efter en god natts sömn vaknar jag av att babyvakten sätter igång, det är Emilia som har vaknat inne i sin säng och hon sjunger sin "morgonsång". Ska tillägga att denna "sång" är allt annat än tyst. Men ingen fara på taket så jag måste inte direkt springa upp och ta henne utan ligger i lugn och ro kvar i sängen och lyssnar på vår underbara dotter.

Bredvid mig i sängen ligger Micke och SOVER!!! Han reagerar inte på ljudet från babyvakten.
HUR är detta möjligt?? Hur kan man INTE vakna av hennes "sång"? För mig är det helt oförståeligt.

Så för mig är det bara att så småningom masa mig upp ur sängen och gå in till Emilia's rum och hitta henne sittande i sin säng, sjungande med ett stort leende på läpparna. Vilken UNDERBAR syn, det gör mig varm i hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

hahaha förundras över andreas förmåga att inte höra också =)



hihi

2010-02-28 @ 14:54:26
URL: http://astonrocker.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej min härliga dotter har precis suttit och läst dina inlägg inte rad för rad utan skummat men du har ju en del bra funderingar runt saker och ting. Härligt, sedan är det ju fint att se härliga bilder på Emilia längar efter att komma och få rå om er ett par dagar i slutet av månaden, hoppas vädret inte ställer till det igen.

Kram Pappa

2010-03-01 @ 15:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0