Hängig hänger snart framför tv:n

Jag måste klaga lite, jag är så himla förkyld och hängig. Huvudet värker och näsan kliar så jag håller på att bli tokig. Har försökt leta på nätet efter nåt preparat som är bra för näsan vid kläda och rinnsnuva men jag har inte funnit vad jag söker. Vet det görs reklam för någon olja på tv, men minns inte vad den heter och än mindre vart man köper den. Kanske får bli en tur imorgon och leta rätt på nån dundermedicin för näsan.

Micke har varit på Coop och köpte golvlister till köket så de ska väl komma upp i helgen har vi tänkt. Nu ska vi kolla på Vinterspelen på kanal 5 och sen är det CSI Miami. Ska ordna mig en kopp thé tror jag och mysa ner mig i soffan under en filt.

Kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: smaragd/ Michaela

Krya på dig gumman!

2010-02-12 @ 06:57:17
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0