Fredag afton.

Snart ska jag sova, tänkte bloggat tidigare men jag fastnade vid tv:n.
Dagen idag har varit lugn. Jag mår lite bättre nu men i gengäld har Emilia blivit snuvigare och Micke likaså. Jag har lagat mat till Emilia. Det blev storkok och receptet hittar du under katergorin "barnmat". Emilia tyckte jättemycket om maten, hon åt upp en stor portion. Jag ska försöka hitta på flera barnmatsrätter som jag kommer lägga ut på bloggen. Bra med storkok :o)

Jag åkte in en snabb sväng till stan förut, var på Hem & Hobby och bytte en sak som jag köpte för ett tag sen. Var också borta på Sköna Hem och kikade lite, men hittade inget speciellt. Synd för de hade 40 % på allt i butiken.

Vi har ätit varma mackor ikväll, gott gotti gott gott och så har vi ju självklart kollat på Let's dance. Nu ska jag krypa ner i en mjuk säng och lägga huvudet på kudden.

Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0