Första gången jag sitter vid datorn!

Ja inte första gången i mitt liv utan första gången idag. Och DET är ovanligt för att vara mig. Brukar alltid sitta vid datorn flera gånger varje dag och kolla både det ena och det andra, men idag har det inte blivit av.
Jag har inte gjort så mycket annat heller faktiskt. Har inte mått så bra idag så jag och Emilia har tagit det väldigt lugnt.

Ändrade lite i Emilia's rutiner idag och det verkar ha funkat bra.

08.45 - amning
11.00 - lunch
13.30 - mellanmål
16.30 - middag
19.00 - kvällsmat

Hon sov ca 1 ½ timme efter lunchen och 30 minuter innan middagen och nu ikväll var hon lite tröttare när hon ätit kvällsmat och stensomnade direkt. Ska köra såhär nu och hoppas att det fungerar. Snart så tar vi nog bort amningen på morgonen med, men det får vänta ett tag till.

Till middag idag gjorde jag en supergod tomat- och mozzarellapaj med basilika och stekt kycklingfilé, Emilia fick äta paj och lax och hon tyckte det var jättegott. Känns skönt att hon tycker om det mesta hon smakar på, hoppas det håller i sig.

Nu ska vi planera mat för veckan som kommer.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0