Förlust!

Vad gör man inte för sin älskade make. Jag gav upp kampen om fjärrkontrollen och spelade in sista delen på Let's dance och Solsidan. Så kan jag kolla på det imorgon förmiddag istället, det är rätt bra för då kan man spola förbi reklamen :o)

En silvermedalj blev det till Anna Haag i dubbeljakten, det gjorde hon bra. Charlotte Kalla slutade på en 8:e plats.

Men nu lockar sängen och jag hoppas att det inte blir för mycket snö i natt för då kan inte min pappa och Karin komma hit imorgon.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Menar du att du brukar få ha fjärren? I detta hem existerar inte fjärren i mina händer (förlåt vi har MILJONER, Andreas bra o ha fjärrar, jisses) När han kommer in till osvrummet på kvällen letar han först fjärr innan jag får en puss;) haha



kram. håller tummarna att det avtar med snön!!

2010-02-19 @ 23:08:15
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0