Fixat lite i köket idag.

Tänk vad enkelt det är bara man sätter igång. Idag har vi fått upp 2 täcksidor och dekorlist, den var rätt pillig men det blev bra till slut. Lite mer hyllor i vitrinskåpen blev det också. Skönt att få lite gjort även om det inte blir så mycket som man tänkt alltid, men nu kom vi en liten bit på väg.

Emilia har precis badat och ska få lite gröt, lite sagostund och sen sova. När hon har lagt sig ska vi äta tacos!! Mums vad gott det ska bli. Får se vad det blir på tv ikväll, har inte riktigt bestämt oss än, troligtvis en film.

Måste berätta om en skum sak som hänt flera gånger den senaste tiden. Jag har t ex suttit med Emilia och Micke sitter en bit ifrån och pysslar med något annat. Jag sitter och tänker på en sak, som idag t ex va radion på och jag satt precis och funderade på om det var Robinson Mats som pratade i sporten på P4 och PRECIS när jag tänkte fråga Micke om han trodde att det var Mats så säger Micke "Det måste väl vara Robinson Mats som pratar!?"
Sånna här liknande saker har hänt flera gånger och jag blir lika paff varje gång. Rätt mystiskt ändå :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0