Fel håll, fel håll! Säkrat!

Jag blev så full i skratt när jag kom ner och skulle kolla till Emilia när hon sov tidigare idag. Hon låg åt fel håll i sängen. Jag var tvungen att hämta kameran och ta kort så klart. Så söt vår lilla prinsessa.

Sover på


Idag har vi så ÄNTLIGEN fått upp den översta trappgrinden, så nu kan Emilia lugnt börja krypa om hon vill. Även om jag gärna ser att hon håller sig stilla ett tag till, det är ju så skönt att veta vart hon håller hus :o)
Så här blev i alla fall resultatet. Inte så pjåkigt va?!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Sådär sover Linus varje natt:) Det blev ju massa bra hälsar Linus för då kan han komma hem till er och busa utan att ramla nerför trappan:)

2010-02-19 @ 19:07:28
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0